wtorek, 9 października 2012

Irena Kwiatkowska - "Blady Niko" (Wieczór w "Szpaku")



Irena_Kwiatkowska en 

Irena Kwiatkowska w filmie dokumentalnym "Wieczór w 'Szpaku'" (1960). / Irena Kwiatkowska in the documentary film "An Evening in the Starling" (1960).
Piosenka / Song "Blady Nico"
Muzyka / Music: Maurice Yvain
Słowa / Lyrics: Stanisław Ratold






Blady Niko - tekst piosenki

Całe me szczęście i cały dla mnie świat- Blady Niko on był pierwszy, co posiadł miłości mojej kwiat- Blady Niko śród nocy ponurej ja marząc o nim płaczę i szlocham choć on nie jest bogaty ni piękny, ale cóż ja go kocham ten bandyta bije mnie, jestem na dnie zabiera mi pieniądze, pije noce, dnie. Lecz ja mam go w swoich zmysłach, mam w swej krwi gdy się zbliży każdy nerw w mym ciele drży tylko spojrzy na mnie już rozchylam ust mych róż ją go przecież mam w swych zmysłach, mam w swej krwi choć on człowiek podły zły, a wepchnąć nóż brak mi sił więc ronię łzy taka dola los mój psi, że go mam w swej wrzącej krwi szaleństwem dla mnie porzucić go choć tak radzą ludzie przecież on mi jest droższym nad życie więc sił brak, dobrzy ludzie wszak każda kobieta potrafi zrobić wszystko gdy kocha no więc czyż ją nie jestem litości waszej godna, choć trocha wciąż przeklinam: "bodaj szczezł" nie szczędzę łez, lecz krzyknie: "choć" i idę z nim jak wierny pies Bo ja go przecież mam w swych zmysłach, mam w swej krwi kto zaś nie czuł tego śmieje się i drwi lecz ten nie wie, co to jest miłości krwawy chrzest mówię wam że ja go mam w swej wrzącej krwi niech więc każda z dziewcząt drży, by nigdy nie opętały ją te sny w piersi grot zatruty tkwi, gdy się kogo ma w swej krwi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz